Hulín

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.06.2016
Místo: Hulín

U hulínské "maganě" byla odstavena dvojice lokomotiv 742.408-8+742.360-1, které stály sice nedaleko svého domovského areálu místní TSS, ovšem tou dobou byly pronajaté dopravci BF Logistics.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.06.2016
Místo: Hulín

Na zkušební jízdu vyrazil z Přerova "šestikolák" 182.007-5, objektivem fotoaparátu byl zachycen při vjezdu do Hulína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2016
Místo: Hulín

V Hulíně byla vyfocena nově nalakovaná ostravská "hrbatá" 130.034-2, která byla přetahována "bucharem" 740.575-6 z lakovny ve Valašském Meziříčí na dokončení opravy do DPOV Přerov.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2016
Místo: Hulín

"Buchar" 740.575-6 ( dopravce KK ) přetahoval dne 16.6.2016 "hrbatou" 130.034-2 z lakovny ve Valašském Meziříčí na dokončení opravy do DPOV Přerov. Díky diletantskému zpracování výluky u Hustopeč nad Bečvou státní organizací SŽDC, které nedbá na jakékoliv potřeby dopravců ( zavádí nickolejné provozy v noci, přes den omezení v celém vyloučeném úseku na 50 km/h a bez oddílů ), byla trasa volena přes Bystřici pod Hostýnem, takže se na této části trati č. 303 ukázala mimořádně daná elektrická lokomotiva, což udělalo radost mnoha fotografům.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2016
Místo: Hulín

Olomoucká muzejní "berta" 749.250-7 pomohla své muzejní kolegyni T478.1002 ( LD Veselí nad Moravou ), která při přepravě z ostravského veletrhu Czech Raildays zůstala díky závadě neschopná ve stanici Přerov. Snímek byl pořízen u Hulína, do cílové stanice vlaku Sv 100561 - Veselí nad Moravou zbývalo ještě rovných 50 kilometrů. Na konci vlaku byly zařazeny motorové vozy 843.018-3+810.319-4, které byly taženy na orpavu do tamní pobočky DPOV.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2016
Místo: Hulín

Na konci soupravového vlaku do Veselí nad Moravou, vedeného "bertou" 749.250, byly přepravovány motorové vozy 810.319-4 a 843.018-3 na opravu do veselské pobočky DPOV.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.08.2016
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.

Autor: Aleš Krška
Datum: 03.09.2016
Místo: Hulín

Přerovský "hektor" 720.039-7 (T435.0039) projížděl Hulínem se zvláštním osobním vlakem, který měl výchozí stanici Prostějov hl.n. a mířil do překrásného nádraží v Lednici. Na tuto jízdu byl "hektor" osazen nově vyrobenými smaltovanými cedulkami s původním označením.

Top