Autor:
Aleš Krška
Datum:
05.02.2010
Místo:
Hulín
V Hulíně je k odjezdu nachystán "bumlák" Mn 81055 do Bystřice pod Hostýnem. V jeho čele byla netradičně "berta" 751.374-0, která byla zapůjčena z ostravského depa.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.02.2010
Místo:
Hulín
Kolej u hulínského skladiště často slouží k odstavování lokomotiv mezi výkony. Dne 16.2.2010 byla ovšem netradičně obsazena hned čtyřmi stroji a to ostravskou "bertou" 751.374-0 z ČDC a soukromými lokomotivami 770.536+740.770+740.861.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
19.02.2010
Místo:
Hulín
Firma OKD Doprava na nákladní vlaky po "Ferdinandce" většinou nasazovala lok.ř. 753.7, ovšem při nedostatku musely zaskočit i jiné lok. Stejně jako v tomto případě, kdy 740.674-7 se svou kolegyní provážela uhláky Hulínem ku Břeclavi.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
11.03.2010
Místo:
Hulín
Při obsluze vlečky TOSu Hulín byla dne 11.3.2010 vyfocena na místní poměry nevšední lokomotiva, olomoucká 731.043-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
18.03.2010
Místo:
Hulín
Stroj 770.536-1 odpočíval u skladu ve stanici Hulín.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.05.2010
Místo:
Hulín
K Hulínu se blíží uhelný vlak pro otrokovickou teplárnu, jehož přepravu z pánve zajistil stroj 122.013-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
28.06.2010
Místo:
Hulín
Zrychlená "krysa" 150.202-0 projíždí s rychlíkem R 705 traťový úsek Břest - Hulín.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.07.2010
Místo:
Hulín
V čele fotogenické soupravy polských "rajek" projížděl Hulínem "čmelák" 770.527-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací