Hradec Králové hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

V zachovalém a slušivém laku se autorovi představila v Hradci Králové lokomotiva 742.175-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Čerstvě "po dílnách" se vracela lokomotiva 753.352-4 na závěsu rychlíku do své domovské služebny. Autor ji zachytil ve stanici Hradec Králové. Jak vidíme, byl jí v rámci opravy obnoven unifikovaný nátěr.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Lokomotiva 141.023-2 zvěčněná autorem ve stanici Hradec Králové hl.n. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Při posunu ve stanici Hradec Králové byla zastižena unifikovaná lokomotiva 750.044-0. Ta do Hradce často vozila rychlíky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ještě s chybějícím označením dopravce, v opotřebovaném unifikovaném nátěru, stále však provozní stroj 181.004-3 postával v Hradci Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Lokomotiva 742.050-8 byla zachycena ve stanici Hradec Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.07.1997
Místo: Hradec Králové hl.n.

Stroj 181.065-4 byl zachycen na snímek ve stanici Hradec Králové hl.n.