Hradec Králové hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.06.1984
Místo: Hradec Králové hl.n.

Lokomotiva E669.1134 odpočívá v Hradci Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.09.1984
Místo: Hradec Králové hl.n.

Stroj E669.1056 byl zastižený ve stanici Hradec Králové hl.n. Název Hradec Králové hlavní nádraží nese stanice již od roku 1952.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.05.1986
Místo: Hradec Králové hl.n.

Až v Hradci Králové hl.n. byla zachycena na snímku "bobina" E499.0038, která tou dobou sloužila depu Žilina.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.05.1986
Místo: Hradec Králové hl.n.

E669.1042 čeká v Hradci Králové mimořádně na čele osobního vlaku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.08.1986
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové hl.n. očekával svůj další nákladní vlak "upracovaný šestikolák" E669.1129.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.1987
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové byla dne 14.7.1987 vyfocena místní "fujara" T466.0059.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.03.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové zastavila s osobním vlakem "hrbatá" E479.0011.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové, před Závody Vítězného Února vidíme lokomotivu E669.1113ZVÚ vyráběly potravinářskou techniku, a to především pro pivovary a cukrovary. Navíc na výrobu technologií pivovarů měl podnik ve východním bloku monopol. Továrna patřila v době reálného socialismu ve východních Čechách k největším strojírenským firmám a odbytiště svých výrobků měla hlavně v zemích Sovětského svazu a dalších takzvaných lidově-demokratických státech světa.