Havlíčkův Brod

Autor: Jozef Gulík
Datum: 07.09.1999
Místo: Havlíčkův Brod

Vyradený "čmeliak" 771.165-8 čakal v septembri roku 1999 spolu s "pilštykmi" r. 735 na fyzickú likvidáciu pri depe v Havlíčkově Brodě.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 09.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Požárem vnitřní izolace poničená 831.085-6 byla v Havlíčkově Brodě přistavena k sešrotování.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Jedným zo strojov r. 735, ktoré boli v 90. rokoch nalakované do viac či menej presnej varianty pôvodného modro-žlto-sivého výrobného náteru prvých jedenástich "pilštykov", bol aj břeclavský rušeň 735.036-6. Snímka ho zachytila v depe Havlíčkův Brod, kde v máji 2000 už len čakal na šrotáciu. 

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Bývalá břeclavská lokomotíva 735.098-6 čakala v Havlíčkovom Brodě na fyzickú likvidáciu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Lokomotiva 721.204-6 byla známá svým unikátním stříbrným nátěrem, který dostala během služby na lokálce Moravské Budějovice - Jemnice ve strojové stanici Jemnice. Na snímku z května 2000 již ale jen smutně postáva v depu Havlíčkův Brod.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Krásne čistý brněnský "pantograf" s "hlavou" 560.006-9 bol zvečnený v Havlíčkovom Brodě.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Již bez podvozků je nachystána 831.085-6 na sešrotování v Havlíčkově Brodě.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 17.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

17.5.2000 byla již takřka dokončena šrotace motorového vozu 831.085-6 v Havlíčkově Brodě.