Havlíčkův Brod

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1998
Místo: Havlíčkův Brod

V Havlíčkovom Brode bol zvečnený "čmel" 771.124-5. Tento stroj často slúžil na staničnej zálohe v Žďári nad Sázavou. 

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 09.08.1998
Místo: Havlíčkův Brod

Zrušená 830.153-3 stála poblíž depa v Havlíčkově Brodě, nečekala ji zde ovšem šrotace, ale následný přesun do Klatov, kde z ní byly ještě využívány náhradní díly k udržení provozu zbylých "dvaašedesátek".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1999
Místo: Havlíčkův Brod

Havlíčkobrodskou stanicí projíždí nákladní vlak vedený "laminátkou" 230.085-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1999
Místo: Havlíčkův Brod

V dobách, kdy bývaly vedeny vlaky EuroCity přes Havlíčkův Brod, byla na jednom z nich zachycena modrobílá "gorila" 350.003-0.

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.01.1999
Místo: Havlíčkův Brod

"Laminátka" 230.024-2 je nachystána poblíž depa v Havlíčkově Brodě na další nasazení.

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.01.1999
Místo: Havlíčkův Brod

Neprovozní a zrušená "dvaašedesátka" 830.054-3 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 19.03.1999
Místo: Havlíčkův Brod

830.207-7 společně se svými kolegyněmi 830.054, 830.119 a 830.153 čekala v Havlíčkově Brodě na sešrotování.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.08.1999
Místo: Havlíčkův Brod

U depa v Havlíčkově Brodě byla odstavena lokomotiva 230.066-3, za ní vidíme místní legendu - "velkého hektora" 721.111-3.