Havlíčkův Brod

Autor: Martin Macharáček
Datum: 04.09.1994
Místo: Havlíčkův Brod

U přechodu ve stanici Havlíčkův Brod zastavila v čele prázdný pater 230.019-2. Za zmínku stojí, že stroje inv. čísel 0019 a 0020 byly z výroby zkušebně vybaveny elektrodynamickou brzdou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.05.1995
Místo: Havlíčkův Brod

"Nulka" 750.116-6 bola zachytená v Havlíčkovom Brodě v máji 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.05.1995
Místo: Havlíčkův Brod

Jedno z nejnižších čísel lokomotiv řady 753, které byly přistaveny do rekonstrukce na řadu 750, se stala i lokomotiva nesoucí 753.014. Na snímku ji vidíme už jako 750.014-3 před svým "převelením" do Chomutova ve stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Bridell
Datum: 01.06.1995
Místo: Havlíčkův Brod

Trojkový brejlovec "padesátka" zachycený v čele osobního vlaku z Havlíčkovo Brodu do Pardubic, zvěčněný při průjezdu na hrázi oldřetického rybníka.

Autor: Petr Sobas
Datum: 27.02.1996
Místo: Havlíčkův Brod

Krásná "laminátka" 230.106-7 v čele odpoledního osobáku do Jihlavy čeká na odjezd v železniční stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 16.03.1996
Místo: Havlíčkův Brod

Udržovaná brněnská "laminátka" 230.106-7 čekala na další práci ve stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 31.07.1996
Místo: Havlíčkův Brod

První vyrobená z řady 560 , 560.001-0, byla zachycena ve stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.1996
Místo: Havlíčkův Brod

Mezi výkony byla zvěčněna "fujara" 735.235-4 na náhradě za motorový vůz 850.