Hájek

Autor: Jan Bořík
Datum: 09.07.2004
Místo: Hájek

Elektrifikace "podkrušnohorské magistrály" byla v roce 2004 "na spadnutí". Čas, kdy vládly zamračené a brejlovci na všech vlacích se naplňoval. Stejně tak se naplňoval provozní život pro stroj 751.161-1, který spolu s 751.092-8 vyjíždí do vysoce položené stanice Hájek s nákladním vlakem.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 23.07.2004
Místo: Hájek

Dvojče "bardotek" 751.092-8 + 751.161 s postrkem 749.081 bylo zvěčněno v závěrečném stoupání na Hájek.

Autor: Petr Zgut
Datum: 10.08.2004
Místo: Hájek

S legendárním vlakem R 420 Excelsior byla u vrcholové stanice Hájek zastižena lokomotiva 749.081-6.

Autor: Petr Zgut
Datum: 10.08.2004
Místo: Hájek

U vrcholové stanice Hájek byl zastižen vlak Mn 87654, vedený strojem 742.218-1. V pravém rohu záběru je vidět betonová patka pro budoucí trakční vedení.

Autor: Petr Zgut
Datum: 10.08.2004
Místo: Hájek

Vzhledově pěkně udržovaná chomutovská lokomotiva 749.039-4 opouští stanici Hájek v čele vlaku R 691. Nebude dlouho trvat a zmizí mechanická návěstidla a objeví se sloupy a trakční vedení.

Autor: Petr Zgut
Datum: 10.08.2004
Místo: Hájek

MOs 7015 vedený strojem 810.310-3 opouští stanici Hájek.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 12.02.2005
Místo: Hájek

Dvojice "zamračených" 751.210-6 + 751.209-8 v čele uceleného nákladního vlaku ve stanici Hájek.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 12.02.2005
Místo: Hájek

Přípřež "brejlovce" 750.236-2 a "zamračené" vlakové 749.102-0 v čele vlaku R 420 "Excelsior" zachytil autor při vjezdu do stanice Hájek.