Depo Žilina

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.05.1992
Místo: Depo Žilina

Ikdyž to tak nevypadá, lokomotiva 140.046-4 byla v době pořízení snímku již odstavená z provozu. Dojezdila v říjnu roku 1991 a zrušena byla až v prosinci roku 1994. Na snímku ji vidíme v prostoru RD Žilina. Zde dojezdila svou provozní kariéru po předání z Košic v roce 1987.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.05.1992
Místo: Depo Žilina

V "elektrickej" časti depa Žilina bola odstavená "rakaňa" 183.030-6. Vedľa postával rušeň 162.003-8.

Autor: "Heinz"
Datum: 00.09.1994
Místo: Depo Žilina

V žilinském depu odpočívala 350.012-1 ve společnosti dalších strojů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.10.1994
Místo: Depo Žilina

Rušeň 183.039-7 postával odstavený v depe Žilina.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.10.1994
Místo: Depo Žilina

"Bangláda" T448.0799 bola zachytená na točni depa Žilina. Rušeň v tom čase patril Slovnaftu a bol dislokovaný v termináli Horný Hričov, dnes je majetkom spoločnosti JUSO.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 24.02.1995
Místo: Depo Žilina

V rušňovém depu v Žilině vidíme "aktivní" bobinu 140.087-8, která se chystala na výkon, zatímco lokomotiva 140.075-3 na svou příležitost čekala.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 20.04.1996
Místo: Depo Žilina

Na točni domovského rušňového depa Žilina sa predstavuje "čmeliak" 771.191-4 v unifikovanom červenom nátere so širokým žltým pásom, v ktorom aj dojazdil.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.08.1997
Místo: Depo Žilina

Oproti svojim kolegyniam 726.082-1 a 726.090-4 s pôvodnými nátermi nie príliš atraktívna, ale rovnako poctivá žilinská "karkulka" 726.098-7 bola jednou z tých, ktoré koncom storočia uzatvárali službou na žilinských osobných zálohách kapitolu pravidelnej prevádzky radu 726 u ŽSR. Na vydarenej fotografií od pána Kroula pózuje "deväťdesiatosmička" pred rotundou počas opravy v domovskom depe.

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 poslední
Top