Depo Valašské Meziříčí

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.12.1996
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu Valašské Meziříčí se slunila v prosinci roku 1996 "nulka" 750.218-0, která byla čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1998
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Lokomotiva 725.214-1 byla odstavena v depu ve Valašském Meziříčí ve společnosti stroje 720.134-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.04.1998
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 07.02.1999
Místo: Depo Valašské Meziříčí

810.456-4 sa predstavuje v novučičkom laku v depe Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.05.2000
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu ve Valašském Meziříčí odpočívá místní "lego" 704.011-6, které bylo známé kupříkladu obsluhou vlečky skláren, odbočující z trati do Rožnova pod Radhoštěm.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 28.10.2000
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Dne 28.10.2000 odpočívali v depu Valašské Meziříčí zde netypičtí "čmeláci" 771.060-1 a 771.032-0.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 24.05.2001
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 24.05.2001
Místo: Depo Valašské Meziříčí

"Brejlovec" 750.042-4 čekal v domovském depu ve Valašském Meziříčí na další nasazení. Lokomotiva byla známa svým šikmým výstražným pruhem, který měly již jen její dvě kolegyně 750.119-0 a 750.121-6, ovšem každá byla lehce rozdílná.