Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.12.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu Valašské Meziříčí se slunila v prosinci roku 1996 "nulka" 750.218-0, která byla čerstvě po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.03.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva 725.214-1 byla odstavena v depu ve Valašském Meziříčí ve společnosti stroje 720.134-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
07.02.1999
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
810.456-4 sa predstavuje v novučičkom laku v depe Valašské Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.05.2000
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu ve Valašském Meziříčí odpočívá místní "lego" 704.011-6, které bylo známé kupříkladu obsluhou vlečky skláren, odbočující z trati do Rožnova pod Radhoštěm.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
28.10.2000
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Dne 28.10.2000 odpočívali v depu Valašské Meziříčí zde netypičtí "čmeláci" 771.060-1 a 771.032-0.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
24.05.2001
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
24.05.2001
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Brejlovec" 750.042-4 čekal v domovském depu ve Valašském Meziříčí na další nasazení. Lokomotiva byla známa svým šikmým výstražným pruhem, který měly již jen její dvě kolegyně 750.119-0 a 750.121-6, ovšem každá byla lehce rozdílná.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací