Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.07.1993
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Na údržbu dorazil do depa ve Valašském Meziříčí vyšperkovaný vlečkový stroj T448.0627, který sloužil na nedaleké vlečce DEZy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.10.1993
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu Valašské Meziříčí byl vyfocen "brejlovec" 750.097-8 (toho času stavem v LD Ostrava) i se soupravou osobního vlaku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1994
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Vojenský stroj 730.641-8 z Halenkova byl zvěčněn v depu ve Valašském Meziříčí, kam přijel na neplánovanou opravu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.06.1994
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Před vraty depa ve Valašském Meziříčí se vyhřívala 753.156-9, zanedlouho ji čekalo přistavení k rekonstrukci na řadu 750.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.01.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Brejlovec" 750.118-2 byl v depu Valašské Meziříčí vyfocen nedlouho po svém administrativním předání z DKV Ostrava.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.04.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
750.218-0 se v dubnu 1995 v depu ve Valašském Meziříčí teprve zabydlovala po redislokaci ze Zdic.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.05.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pod okny vedení depa ve Valašském Meziříčí byla odstavena místní 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.06.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Na tzv. kopci v depu ve Valašském Meziříčí byla odstavena neprovozní lokomotiva 720.113-0. Měla za sebou 34 let služby u ČSD, resp. ČD a čekal ji odprodej na vlečku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací