Depo Spišská Nová Ves

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.03.1992
Místo: Depo Spišská Nová Ves

V depe Spišská Nová Ves bola v marci 1992 zachytená "rakaňa" 183.020-7 vo vtedy už rýchlo miznúcej verzií unifikovaného náteru z roku 1982.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.03.1992
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Stroj 183.028-0 bol zdokumentovaný v depe Spišská Nová Ves.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.03.1992
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Spolu s mnohými ďalšími "šesťkolákmi" radov 182 a 183 postávala dňa 23.3.1992 v depe Spišská Nová Ves aj "rakaňa" 183.042-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Ťapka" T458.1101 vyčkávala ve svém domovském depu ve Spišské Nové Vsi na další nasazení.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.10.1994
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Peršing" 162.031-9 odpočíva na kusej koľaji na okraji spišskonovoveského rušňového depa. Na čele rušňa nechýba logo ŽSR, ktoré bolo nalepené tradične nakrivo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Spišská Nová Ves

V RD Spišská Nová Ves byla zastižena sériově vyrobená "rosnička" 710.047-2 pro tehdejší ČSD v unifikovaném nátěru.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Spišská Nová Ves

V spišskonovoveskom depe bola v spoločnosti legendárnych "bobín" zvečnená domáca "ťapka" 721.074-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.08.1997
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Odstavená "žehlička" 110.049-4 v depu Spiššká Nová Ves. Stejně jako u nás, i na Slovensku začaly ztrácet po roce 2000 v provozu tyto stroje význam.