Depo Přerov

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Přerov

Dňa 5.5.1995 odpočívalo v Přerově hneď niekoľko "peršingov" radu 162. Snímke dominuje stroj 162.038-4.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1996
Místo: Depo Přerov

U přerovského depa byla mezi výkony odstavena brněnská 754.045-3. Čas plné vlády dieselových strojů nad tratí Přerov-Brno se chýlil ke konci a postupně předaly pomyslné žezlo především přerovským "esům".

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 12.10.1996
Místo: Depo Přerov

S lokomotivou řady 363 posunoval v přerovském depu "hop" 701.058-0.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 12.10.1996
Místo: Depo Přerov

S obnoveným lakem byla v kolejišti přerovského depa vyfocena lokomotiva 163.010-2, která byla opravena v místní firmě ČMŽO.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 12.10.1996
Místo: Depo Přerov

Olomoucký "šestikolák" 182.121-4 se dne 12.10.1996 zúčastnil výstavy lokomotiv v přerovském depu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 23.12.1996
Místo: Depo Přerov

Dvě prototypové lokomotivy se sešly v přerovském depu. Na snímku vidíme ještě provozní stroj 169.001-5 a první vyrobené "eso" 363.001-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.08.1997
Místo: Depo Přerov

Reinkarnaci zažila v přerovském depu v roce 1997 motorová lokomotiva 720.541-2, která zde prošla větší opravou. Z následného provozu je známa u firmy Elektrizace železnic, ovšem méně známým faktem je, že z výroby byla dodána na vlečku Energostroj Dolní Beřkovice a to ke dni 7.10.1960.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.01.1998
Místo: Depo Přerov

V Přerově se setkalo "šestikolo" 182.152-9 s dalšími svými dvěma kolegy téže řady. Přerov byl významnou křižovatkou nákladní dopravy. V posledních letech upadl i význam tohoto uzlu, z pohledu nákladní dopravy...

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 poslední
Top