Depo Plzeň

Autor: David Prause
Datum: 12.10.1991
Místo: Depo Plzeň

Pri točni v plzeňském depe bola zachytená trojica rušňov 781.591-3, 720.070-2 a 781.444-5.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Depo Plzeň

Topírenský stroj 700.091-2 (ex T211.091) zachycený ještě ve svém výrobním provedení na svém někdejším působišti v depu Plzeň.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Depo Plzeň

Skříň lokomotivy 242.257-4 čeká na plošinovém voze v plzeňském depu na svůj další osud. Později byl použit rám na opravu stroje 242.212-9.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7.  Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Zřejmě poslední "čtyřka brejle" v klasickém celočerveném nátěru - 754.019-8 - byla v domovském depu zdokumentována nedlouho před přelakováním do tzv. plzeňského nátěru v kombinaci modro-žluto-bílé barvy. Na fotografii za ní stojí lokomotiva 754.028-9, vlevo pak vidět "hektora" 720.079-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

Plzeňský "hektor" 720.070-2 odstavený v domovském depu u tzv. "malé točny" ve společnosti další lokomotivy stejné řady.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

První zástupce řady 242 v plzeňském depu, na koleji tzv. "za boudou".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

Brejlovec 750.234-7 byl před odjezdem na výkon zdokumentován v prostoru DKV Plzeň.