Depo Ostrava

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.01.1989
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu byla odstavena místní "dvojka" 742.346-0, která na sobě stále nesla i původní označení T466.2346.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.03.1989
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu byla po provozním ošetření vyfocena "tyristorka" 111.004-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.04.1989
Místo: Depo Ostrava

Dne 16.4.1989 byla v Ostravě zdokumentována místní "karkula" 726.027-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.07.1991
Místo: Depo Ostrava

Měsíc po svém posledním provozním výkonu, byla lokomotiva 140.095-1 odstavena v areálu depa Ostrava a čekala na své zrušení. K němu došlo 5. 9. 1991 a už v listopadu stejného roku byla odprodána firmě FOR EKO Opava k likvidaci.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.07.1991
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu byl zastižen "brejlovec" 753.287-2, který se o tři roky později dočkává rekonstrukce na řadu 750.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.07.1991
Místo: Depo Ostrava

Lokomotiva T211.0110 byla nasazena na topírenské záloze v ostravském depu. Nekvalitně provedené přeznačení ukazuje, že byla již po remotorizaci a přečíslována na 701.062-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.07.1991
Místo: Depo Ostrava

Lokomotiva 701.062-2 ( ex T211.0110) byla nasazena na topírenské záloze v ostravském depu. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.05.1992
Místo: Depo Ostrava

Rušeň 182.004-2 postával v ostravskom depe a čakal na ďalší výkon vo vtedy už slabnúcej nákladnej doprave.