Depo Olomouc

Autor: Parostrojní spolek Olomouc
Datum: 30.06.1994
Místo: Depo Olomouc

Je 30. červen 1994 - po více než dvou letech úsilí se 464.202 vrací po úspěšně provedené Technicko-bezpečnostní jízdě pod dozorem legendy - Ing. Jindřicha Hály. Během této zkoušky "dvěstadvojku" vedl její strojvedoucí Mirek Svozil - ten, který v dubnu 1974 dělal její poslední směnu. Ostatně až do současnosti je otcem této lokomotivy - člověk, který ji zná do posledního šroubku!

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.03.1995
Místo: Depo Olomouc

Na svojí příležitost vyčkávala v olomouckém depu bobina 140.085-2 ve společnosti strojů řady 130, 163 a 182.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.03.1995
Místo: Depo Olomouc

Druhý vyrobený šestikolák řady E669.2 dnes jako řada 182 postával v olomouckém depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Olomoucká bobina 140.085-2 zachycená v depu v květnu roku 1995 nejspíš netušila, že právě ona bude uzavírat pravidelný provoz této legendární řady u ČD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Stroj 751.226-2 odpočíval v depe Olomouc.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

V prostorách olomouckého depa se potkaly lokomotivy 140.089-4 (čerstvě po opravě v novém nátěru), 140.093-6 (která ujela v červenci téhož roku posledních 214 km a byla trvale odstavena), všemu přihlížel šestikolák, který odpočíval před dalším výkonem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Čerstvě opravená bobina 140.089-4 odpočívala v olomouckém depu v květnu roku 1995.