Depo Olomouc
Autor: Parostrojní spolek Olomouc
Datum: 30.06.1994
Místo: Depo Olomouc
Je 30. červen 1994 - po více než dvou letech úsilí se 464.202 vrací po úspěšně provedené Technicko-bezpečnostní jízdě pod dozorem legendy - Ing. Jindřicha Hály. Během této zkoušky "dvěstadvojku" vedl její strojvedoucí Mirek Svozil - ten, který v dubnu 1974 dělal její poslední směnu. Ostatně až do současnosti je otcem této lokomotivy - člověk, který ji zná do posledního šroubku!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.03.1995
Místo: Depo Olomouc
Druhý vyrobený šestikolák řady E669.2 dnes jako řada 182 postával v olomouckém depu.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.03.1995
Místo: Depo Olomouc
Na svojí příležitost vyčkávala v olomouckém depu bobina 140.085-2 ve společnosti strojů řady 130, 163 a 182.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
Čerstvě opravená bobina 140.089-4 odpočívala v olomouckém depu v květnu roku 1995.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
Kousek od depa v Olomouci stály stroje 182.100-8 a 182.099 a vyčkávaly na své další nasazení na vlaky. V pozadí si můžeme všimnout místního seřaďovacího nádraží a chladírenských vozů, v té době zcela běžný jev nejen v Olomouci.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
Olomoucká bobina 140.085-2 zachycená v depu v květnu roku 1995 nejspíš netušila, že právě ona bude uzavírat pravidelný provoz této legendární řady u ČD.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
V prostorách olomouckého depa se potkaly lokomotivy 140.089-4 (čerstvě po opravě v novém nátěru), 140.093-6 (která ujela v červenci téhož roku posledních 214 km a byla trvale odstavena), všemu přihlížel šestikolák, který odpočíval před dalším výkonem.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.