Depo Most
Autor: Josef Mandys
Datum: 28.03.1986
Místo: Depo Most
Parní lokomotiva 556.078 byla zrušena 11.9.1979 a okamžitě byla převedena na vytápěcí kotel K 738, na snímku je zobrazena v mosteckém depu a to po mnoha provedených úpravách.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.08.1992
Místo: Depo Most
V mosteckém depu sloužil "puklík" 701.053-1, který měl i dosazeno automatické spřáhlo.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.08.1992
Místo: Depo Most
Počas posunu bolo na točni mosteckého depa zachytené "prasiatko" 703.041-4.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Most
V mosteckém depu byl zastižen čmelák 770.096-6. Tehdy bylo mostecké depo plné lokomotiv řady 770 a 771, jezdily prakticky na všech zálohách místního seřaďovacího nádraží. Dnes bychom tam hledali čmeláky marně.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1997
Místo: Depo Most
Přímo v depu v Mostě zachytil autor zdejšího kocoura 742.281-9, který tu byl odstaven před dalším provozním výkonem.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.05.1997
Místo: Depo Most
Na točně mosteckého depa pózoval pražský motorový vůz 853.007-3.
Autor: Josef Mandys
Datum: 29.05.1997
Místo: Depo Most
Topírenská záloha vytláčí z točny mosteckého depa lokomotivu 123.023-4. Tou dobou bylo místní depo ještě plné lokomotiv provozovaných v nákladní dopravě.
Autor: Václav Šafář
Datum: 23.08.1997
Místo: Depo Most
V mosteckém depu byl zvěčněn dle svého vzhledu doslova vrak lokomotivy 753.051-2. Pro zajímavost uveďme, že v devadesátých letech byla tato lokomotiva přestavěna na pojízdnou kotelnu dosazením druhého parního generátoru PG 500. Poté v případě potřeby vytápěla depa Meziměstí, Kralupy nad Vltavou, Most.