Autor:
David Prause
Datum:
11.09.1997
Místo:
Depo Louny
Na svůj další výkon v nákladní dopravě bylo v Lounech připraveno "dvojče brejlovců" 753.405-0 + 753.101-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.10.1997
Místo:
Depo Louny
V lounském depu stál odstavený motorový vůz 809.677-8.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
03.08.1998
Místo:
Depo Louny
Odstavená lokomotiva 714.002-3 byla autorem zachycena v depu v Lounech.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
03.08.1998
Místo:
Depo Louny
Po prevádzkovom ošetrení bola v depe Louny zvečnená "trojka" 753.034-8. Z prítmia haly v pozadí vykúka stroj 753.087-6.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
09.10.1998
Místo:
Depo Louny
Na zátiší v Lounech dominuje legendárne "mikádo" 387.043.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1999
Místo:
Depo Louny
I v depu v Lounech nacházela uplatnění "Adéla". Jedna z nich, stroj 799.009-6, zde byl autorem zachycen.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.2001
Místo:
Depo Louny
Vytuněná lounská "osmsetdesítka" 810.529-8 odpočívala ve svém domovském depu.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
17.11.2002
Místo:
Depo Louny
Na podzim roku 2002 zbývalo po bohatém provozu "brejlovců" v depu Louny již jen pár neprovozních vraků. Jedním z nich byla někdejší perfektně udržovaná 753.390-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací