Depo Louny

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 01.02.1978
Místo: Depo Louny

Konec páry byl na spadnutí, avšak okamžik zachycený na filmový pás Jaroslavem Cempírkem tomu nedává znát. Na kanále depa Louny se právě podrobuje provoznímu ošetření lokomotiva 556.0171. Vedle naší "stojednasedmdesátky" odpočívá 556.0221. Lokomotiva 556.0171 ukončila svou provozní kariéru v Lounech dne 26. 6. 1980, kdy byla zrušena.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.10.1979
Místo: Depo Louny

Mezi lounské stálice patřila i lokomotiva 556.098. Zrušena byla právě v Lounech až 16. 3. 1983, ale oproti jinému "štokru" vizi k zachování neměla. Společně se svým tendrem 935.2314 byla ještě v roce 1983 převedena na vytápěcí kotel K 823. Topná sezóna 1988/1989 byla pak její naprosto poslední, po které následovala už jen její likvidace.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.10.1979
Místo: Depo Louny

Lokomotiva T478.3337 byla přes dvě desítky let perlou depa v Lounech. Na snímku čeká na vyjetí ze svého domovského depa na další výkon.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.10.1979
Místo: Depo Louny

Již ta tam je doba, kdy 556.0171 patřila k velmi hezky udržovaným lounským "štokrům". Lokomotivě, v době pořízení snímku, zbývají poslední měsíce provozu - je jednou z několika posledních, které jsou udržovány v provozním stavu takřka do konce parního provozu.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.10.1979
Místo: Depo Louny

"Brejlovec" T478.3405 čeká v lounském depu na další nasazení.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 06.10.1979
Místo: Depo Louny

V lounském depu byla vystavena trojice lokomotiv T334.0100 (ex T334.0567, ZZN Lenešice, původně určena do NDR)+T212.0030+T478.3347.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 07.10.1979
Místo: Depo Louny

V Lounech stály vedle sebe lokomotivy T334.0100 a T212.0030 a to na výstavě při příležitosti oslav 75.výročí tratě do Rakovníku.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 29.08.1983
Místo: Depo Louny

Stroj T466.0250 odpočíva pred rotundou depa Louny. Spoločnosť mu robia "orchestrion" M152.0106 a na zdvihákoch v prítmí haly vydvihnutý "kocúr" T466.2158.