Depo Děčín

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.10.1996
Místo: Depo Děčín

Pred remízou v Děčíně postával ušmudlaný "čmeliak" 771.185-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.10.1996
Místo: Depo Děčín

Ještě zhruba rok před svým zrušením, po osudné nehodě ve stanici Všetaty byl zdokumentován poslední vyrobený stroj 121.085-5 v Děčíně. Jak je patrné ze snímku, byl z výroby opatřen ocelovým žebrováním na čelech. Původně bylo zamýšleno se zachováním pro muzejní účely. Díky nehodě k tomu bohužel nedošlo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.10.1996
Místo: Depo Děčín

Posledního říjnového dne zvěčnil autor "dunihlava" 830.145-9 v děčínském depu. Vedle postává 141.042-2 a společně čekají na další výkon na severu Čech.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.05.1997
Místo: Depo Děčín

Na pracovišti v Děčíně čekala lokomotiva 750.104-2 ve společnosti německého "bastarda" a "panťáku" řady 892.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1997
Místo: Depo Děčín

V děčínském depu postávala bez výkonu 14. září roku 1997 také lokomotiva 753.126-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Depo Děčín

V nátěru, ve kterém byla na děčínsku vždy rozpoznatelná, byla zvěčněna místní "ponorka" 730.005-6 ve svém domovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Depo Děčín

Jako zdroj náhradních dílů pro další lokomotivy řady 122 postávala v Děčíně lokomotiva 122.020-1.

Autor: Václav Šafář
Datum: 29.09.1998
Místo: Depo Děčín

Dobře rozeznatelný "čmelák" od ostatních svým nátěrem byl děčínský 771.186-4. Autor ho zde ve svém světle zeleném kabátu zdokumentoval jako plně provozní a udržovaný stroj.