Depo Chomutov

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.10.1995
Místo: Depo Chomutov

V depe Chomutov bol zachytený motorový vozeň 810.601-5 v atraktívnom modro-bielo-žltom nátere. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.10.1995
Místo: Depo Chomutov

Už značně opotřebovaná, ikdyž ještě stále plně provozní lokomotiva 141.042-2 byla zachycena u tehdejší ŽOS v Chomutově. Dnes již neopakovatelný záběr.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1996
Místo: Depo Chomutov

Odstupující chomutovskou "čtyřku" 754.050-3, která právě přivezla do Chomutova rychlík a po přepřahu mířila na vyzbrojení do depa, zachytil autor při posunu už těsně na hranicích místního depa Chomutov.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 04.05.1996
Místo: Depo Chomutov

Při výjezdu na výkon se otáčí "kufr" 810.410-1 na točně chomutovského depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1996
Místo: Depo Chomutov

Svou premiéru, jako provozuschopný exponát, si na akci v údolí Ohře odbyla luženská lokomotiva 434.1100. Ta byla pod vedením Michala Šorela zprovozněna a udržována dlouhé roky v Lužné. Autor Ladislav Kroul zachytil "jeničku" během pobytu v depu Chomutov. Během akce na trati 140 si odvezla několik nákladních vlaků, zejména pak NExů ve spolupráci s druhou nákladní lokomotivou z PLD Klatovy – 534.0432. Dnes, po 21 letech, jsou obě nákladní lokomotivy odstaveny mimo provoz, avšak na zprovoznění má šanci jen jedna.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1996
Místo: Depo Chomutov

Mezi Chomutovem a Karlovými Vary si olomoucká "rosnička" odvezla hned několik osobních vlaků a rychlíků. Právě 464.202 na této akci odvezla nejtěžší vlak - byl jím rychlík o 14 vozech; bez postrku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1996
Místo: Depo Chomutov

Stroj 703.028-1 vyčkával na další práci v depu v Chomutov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1996
Místo: Depo Chomutov

Na točnu chomutovského depa právě vjel motorový vůz 830.148-3 a bude pokračovat do stanice na svůj vlak. Dnes je z depa Chomutov depozitář Národního technického muzea.