Depo Chomutov

Autor: Martin Zeman
Datum: 29.08.2005
Místo: Depo Chomutov

Druhý prototyp řady 714 byl také ještě v původní karoserii. V roce 2005 sloužil ve slušivém nátěru v depu Chomutov, zejména na topírenském posunu. V současné době je tato lokomotiva v majetku Vítkovických železáren a je přestavená na 714.811-7 jejímž pohonem je stlačený CNG.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 30.08.2005
Místo: Depo Chomutov

Chomutovské depo bylo prvním domovem "zamračené" 751.092-8 ( tehdy označené T478.1092 ) po dodání z ČKD Praha a vrátila se sem v závěru svého provozu, kdy odtud vozila především nákladní vlaky směrem na Karlovy Vary po tzv. Podkrušnohorské magistrále.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 24.11.2006
Místo: Depo Chomutov

Motorový vozeň 810.316-0 bol detailne zvečnený na točni chomutovského depa.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 30.06.2007
Místo: Depo Chomutov

Tradičná chomutovská "desítka" 810.412-7 bola zachytená na točni domovského depa.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.07.2007
Místo: Depo Chomutov

Snímek z depa Chomutov představuje trojici neprovozních lokomotiv, první je 740.670-5, dále pak 740.667-1 a 771.061-9.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.07.2007
Místo: Depo Chomutov

V areálu chomutovského depa, pomalu a jistě se měnícího na depozitář NTM, svorně odpočívá lounská 810.412-7 a rakovnická 810.585-0.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.07.2007
Místo: Depo Chomutov

Po odstavení z pravidelného provozu v dubnu 2005 viselo nad 230.050-7 mnoho otazníků. Nakonec ji osud zavál pod stejnosměrnou měděnou pavučinu, do depa Chomutov, které po svém zrušení využívá NTM jako depozitář pro kolejová vozidla. Na podzim 2017 však zasáhla vyšší moc a lokomotiva byla rozložena.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.07.2007
Místo: Depo Chomutov

Brejlovec 750.013-5 odstavený mezi výkony v depu Chomutov.