Depo České Budějovice

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.09.2010
Místo: Depo České Budějovice

V prostoru SOKV České Budějovice byla zachycena "zamračená" 751.031-6. Tady svojí provozní kariéru také dokončila.

Autor: Josef Rákos
Datum: 27.09.2010
Místo: Depo České Budějovice

"Laminátka" 230.104-2 čekala v Českých Budějovicích na opravu podvozku.

Autor: Lukáš Starý
Datum: 11.12.2010
Místo: Depo České Budějovice

"Kocour" 742.284-3 stojí v prostorách depa České Budějovice v závěru roku 2010.

Autor: Lukáš Starý
Datum: 11.12.2010
Místo: Depo České Budějovice

Neslavný konec zrychlené "laminátky" 240.260-0 v depu České Budějovice. Jedná se o původní 230.060-6, důvodem k přeznačení byla výměna původních nápravových převodovek za nápravové převodovky určené pro řadu 240. Rekonstrukce proběhla na přelomu února a března 2002. K datu 26.3.2002 vykonala již jako 240.260-0 na ŽZO novou TBZ a 27.3.2002 byla přistavena do PJ Tábor k provedení nového laku. Pod novým číslem ovšem lokomotiva jezdila jen 6 let, kdy byla po požáru v žst. Kaplice (11.2008 ) zrušena.

Autor: Lukáš Starý
Datum: 11.12.2010
Místo: Depo České Budějovice

U točny českobudějovického depa byla dne 11.12.2010 odstavena "laminátka" 230.027-5.

Autor: Josef Rákos
Datum: 01.02.2011
Místo: Depo České Budějovice

Během probíhající vyvazovací opravy byla v budějovickém depu vyfocena "laminátka" 240.060-4.

Autor: Michal Hylas
Datum: 19.02.2011
Místo: Depo České Budějovice

V Českých Budějovicích byl v únoru roku 2011 opravován lak "esu" 363.063-9, na snímku je zobrazena fáze broušení.

Autor: Josef Rákos
Datum: 16.04.2011
Místo: Depo České Budějovice

742.027-6 najela 11.4.2011 na nádraží Praha-Žižkov do prázdných kontejnerových vozů a byla značně poškozena, poté byla přesunuta do depa v Českých Budějovicích, kde se rozhodovalo o jejím dalším osudu.