Depo České Budějovice

Autor: Josef Rákos
Datum: 12.09.2009
Místo: Depo České Budějovice

Netradiční host zavítal do depa v Českých Budějovicích a to "peršing" 163.005-2, který zde prošel opravou.

Autor: Josef Rákos
Datum: 16.11.2009
Místo: Depo České Budějovice

"Laminátka" 230.003-6 zajela na opravu do depa v Českých Budějovicích.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 29.12.2009
Místo: Depo České Budějovice

Všechny tři "laminátky" 230.095-2 + 230.019-2 a 230.048-1 přošly částečnou rekonstrukcí. Nový zabezpečovač Mirel, vakuový hlavní vypínač a pochopitelně lak a stanoviště. V současné době brázdí tratě v Maďarsku.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 29.12.2009
Místo: Depo České Budějovice

Během dokončování opravy stroje 363.065-4 vznikl zajímavý záběr, kdy byla celá skříň usazovaná na podvozky. Na stroji byl mimo jiné opraven původní nátěr v modro - žluté kombinaci. Snímek byl pořízen v SOKV České Budějovice.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 16.05.2010
Místo: Depo České Budějovice

V prostorách opravny SOKV v Českých Budějovicích postávala první dvouzdrojová žehlička 218.028-9. Lokomotiva umožňuje jízdu napájením buď systémem 25 kV/50 Hz, nebo je umožněn trakční režim ze spalovacího motoru. Touto rekonstrukcí vznikla velmi výhodná lokomotiva jak pro práci na posunu, tak v traťové službě.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 12.08.2010
Místo: Depo České Budějovice

V SOKV České Budějovice se na letním slunci vyhřívala dvojice lokomotiv společnosti ČD Cargo - v popředí 708.006-2 a za ní "čmelák" 771.137-7.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 12.08.2010
Místo: Depo České Budějovice

Před vraty budějovického depa se slunila 742.069-8, která byla po opravě a v novém laku. Vedle ní čekala na další výkon lokomotiva 708.006-2.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 14.08.2010
Místo: Depo České Budějovice

Dne 14.8.2010 se v depu České Budějovice na 16.koleji, II. topírny, vyhřívala vzácná návštěva v podobě krasavice 751.354-2. Lokomotiva byla administrativně převedena z SOKV Ústí nad Labem ke dni 1.5.2010 pod SOKV České Budějovice a jezdila na výkonech pod PS Praha - Vršovice. Ovšem fyzicky byla přebraná až dnem 14.8.2010, kdy v noci 13.8.2010 byla lokomotiva převezená z Prahy do Českých Budějovic a toto je vůbec první fotografie na jihu Čech.