Depo Česká Třebová

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.08.2001
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona zrušených "šestikoláků" v čele s olomouckým strojem 182.051-3 čeká v českotřebovském depu na fyzickou likvidaci. 

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Konvoj vyřazených brejlovců vyfotografoval autor na konci února roku 2002 v České Třebové. Jako první vidíme vysloužilý stroj 753.034-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

V čele konvoje brejlovců čekající rekonstrukci, vidíme stroj 752.002-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

V koloně brejlovců připravených na rekonstrukci byl v České Třebové zvěčněn i 753.072-8, který dosloužil v DKV Louny.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Jednou z lokomotiv řady 753, kterou je možno spatřit na kolejích v Itálii je i původní stroj 753.076-9. Ten se podrobil v České Třebové přestavbě a potkal ho tak šťastnější osud, než některé stroje téže řady.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Díky svým bílým doplňkům laku byla lehce poznat rakovnická "trojka" 753.084-3 i po zrušení. Dnes ji můžeme spatřit na našich kolejích v podobě stroje 753.708-7 pod hlavičkou AWT.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 28.03.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Dne 28.3.2002 se lokomotiva 730.013-0 "vyhřívala" u točny v depu Česká Třebová.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.09.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Ještě provozní šestikolák 181.002-7 se sešel v České Třebové s dalším strojem své řady, 181.060-5.

Top