Depo Česká Třebová

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

V třebovském depu byl dne 20.8.1995 zvěčněn místní stroj 731.010-5, který měl za sebou teprve 4 roky provozu od vyrobení.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

Depo v České Třebové nechalo v roce 1995 opravit a velmi stylově nově nalakovat oba prototypy řady 180. Na snímku je u točny zobrazena lokomotiva 180.001-0, která byla toho dne častým cílem fotografů.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 27.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

Prototypový "albatros" 180.002-8 se v České Třebové představil po opravě a v pěkném novém laku.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 27.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

"Sergej" 781.545-9 byl vystaven v rámci oslav v depu Česká Třebová.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.11.1997
Místo: Depo Česká Třebová

Stroj 181.147-9 stál odstavený v třebovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.11.1997
Místo: Depo Česká Třebová

V České Třebové postával stroj 181.009-2 a čekal na svou další příležitost zasáhnout do provozu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.11.1997
Místo: Depo Česká Třebová

Objektiv autora zachytil "šestikoláka" 181.078-7 v závěru roku 1997, tedy krátce po provedení dílenské opravy a nového nátěru. Snímek pořídil v depu v České Třebové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.11.1997
Místo: Depo Česká Třebová

"Šestikolák" 181.037-3, který dosloužil a čekal na svojí likvidaci, posloužil v depu Česká Třebová jako zdroj energie pro vyřazený poštovní vůz, ve kterém se na chvíli usídlila opravna LVZ. Vše vzniklo z důvodu generální opravy velké rotundy, kdy se nevyplatilo budovat předtápěcí stojan. Lokomotiva posloužila tomuto účelu v roce 1996 a po skončení generální opravy rotundy byla fyzicky zlikvidovaná.

Top