Depo Česká Třebová
Autor: Josef Kulaviak
Datum: 23.04.2012
Místo: Depo Česká Třebová
Zrušený "žabotlam" s čelním vozem 452.014-4 postával v České Třebové a čekal na hořáky autogenu.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.09.2012
Místo: Depo Česká Třebová
Vysloužilý vůz 851.021-6 čekal odstavený v depu Česká Třebová. Osud ho později zavál do Pardubic, kde postával poblíž depa ještě na jaře roku 2020.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.09.2012
Místo: Depo Česká Třebová
V druhé polovině září roku 2012 byl v České Třebové rozložen stroj 720.574-3 věrně sloužící od druhé poloviny 80. let v nedaleké ŽOS.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 24.09.2012
Místo: Depo Česká Třebová
V domovském depu v České Třebové zářila v novém laku lokomotiva 163.065-6. Toho času byla po rekonstrukci na WTB a s dosazenou reklamou na firemní časopis ČD pro Vás.
Autor: Daniel Forejtar
Datum: 21.09.2013
Místo: Depo Česká Třebová
Olomoucká "hydra" 851.006-7 byla v České Třebové položena bez podvozků na zemi. Už ji nic dobrého nečekalo, jen fronta k autogenu.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.09.2013
Místo: Depo Česká Třebová
Stroj 210.002-2 byl předán 30.10.2010 z depa Plzeň do depa Brno. Provozní život pod vlajkou brněnského depa nebyl dlouhý, 4.1.2012 byla lokomotiva odstavena pro závady na pojezdu a již do provozu nezasáhla. Snímek z depa Česká Třebová dokumentuje "žehličku", něco málo víc, jak půl roku před fyzickou likvidací.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 06.04.2014
Místo: Depo Česká Třebová
Na šrotišti v českotřebovském depu byl vyfocen čelník z olomoucké "berty" 749.261-4, která byla odstavena z důvodu nadbytečnosti.
Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.09.2014
Místo: Depo Česká Třebová
850.028-2 je prvním vozem z 2.série, ale ani to jen neochránilo před odvozem do "pohřebiště" v České Třebové. Je zajímavý i tím, že ze strany 2. stanoviště byl dodělán pluh proti vykolejení, aby mohl dne 6. 5. 2010 na vlečce ČKD Kutná Hora proběhnout crashtest, kdy byla simulována srážka s osobním automobilem.