Depo Česká Třebová

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Na odstavných kolejích depa v České Třebová byla odstavena čtveřice "čmeláků", které dominoval vzhledově zachovalý stroj 771.024-7. Později došlo k jejich přetažení do Metalšrotu Tlumačov, kde byli sešrotováni.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Z "berty" 751.091-0 zbyl v České Třebové už jen rám a historie této dané lokomotivy se tímto uzavírá.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

721.181-6 čekající v České Třebové na sešrotování. 

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona "šestikoláků" v třebovském depu, která navozovala dojem jejich brzké šrotace. Ovšem několik z nich bylo vybráno, opraveno a následně pronajímáno do Polska, stejně jako tomu bylo v případě 181.138-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 23.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Zbytky kabin lokomotivy 751.357-5, která prošla fyzickou likvidací v areálu depa Česká Třebová.