Depo Česká Třebová

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Do vraku ohořelé 751.372-4 se v České Třebové již prodraly první plameny autogenu, takže už má před sebou jen pár dní existence. Za ní stojí její kolegyně - 751.108-2+751.357-5 se stejným osudem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Zrušená a čekající na své rozložení. Lokomotiva 770.111-3 už jen smutně vzpomínala na svou slávu v areálu depa Česká Třebová.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

V depu Česká Třebová čekala na opravu 123.014-3. Místo první hnací nápravy má falešný podvozek.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

721.181-6 čekající v České Třebové na sešrotování. 

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona "šestikoláků" v třebovském depu, která navozovala dojem jejich brzké šrotace. Ovšem několik z nich bylo vybráno, opraveno a následně pronajímáno do Polska, stejně jako tomu bylo v případě 181.138-9.

Top