Depo Česká Třebová

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Zrušená "dvaašedesátka" 830.191-3 čeká na šrotaci v depu Česká Třebová, po roce byla převezena do Metalšrotu Tlumačov, kde byla ukončena její životní pouť.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

702.069-6 byla dříve domovem v depu Česká Třebová, tam dostala i nový lak a snímek zobrazuje její stav v základním laku.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V domovském depu, v České Třebové, byla v čele kolony nepotřebných lokomotiv zachycena 181.014-2. Rok poté dostala šanci a byla opět zprovozněna, ovšem už pro polského zákazníka.

Autor: David Maštalíř
Datum: 12.03.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V březnu 2005 byl v České Třebové sešrotován "pilštyk" 735.227-1.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V České Třebové bylo v koloně neprovozních lokomotiv odstaveno i "šestikolo" 181.020-9. Nečekala ho ovšem šrotace, ale dostalo další příležitost k provozu. Bylo opraveno v DPOV Přerov a následně provozováno v Polsku.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Ještě pár řezů autogenem a bude ukončena šrotace vraku lokomotivy 735.228-9 v depu Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Ve svém domovském depu v České Třebové posunoval "čmelák" 771.164-1, toho času sloužící již 34 let od výroby.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Neprevádzkovaný rušeň 770.540-3 bol zachytený v České Třebové spolu s odstavenými "trojkami" r. 753.