Depo Česká Třebová

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Po mnoha letech služby vyčkává na svůj definitivní konec v České Třebové i "dunihlav" 830.147-5.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Jako první byl v koloně zrušených "čmeláků" zdokumentován i stroj 770.038-8. Snímek pochází z České Třebové, kde velké množství strojů této řady ukončilo svou "životní pouť".

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

181.029-0 byla odstavena z provozu pro nadbytečnost a čekala v třebovském depu na lepší zítřky, které skutečně nastaly ...

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.2.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Dlouholetá stálice krnovského posunu, "hektor" 720.050-4, čekal v třebovském depu na šrotaci.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

"Peršing" 163.073-0 odpočíval ve svém domovském depu v České Třebové.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V areálu lokomotivního depa v České Třebové byl dne 19.2.2005 vyfocen vyhořelý vrak zrušené lokomotivy 141.010-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Na pomyslném železničním hřbitově v České Třebové byl odstaven "šestikolák" 181.026-6, který ovšem neskončil na šrotišti, ale nakonec se dočkal opravy a následné polonizace.

Autor: David Maštalíř
Datum: 19.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V domovském depu, v České Třebové, byla v čele kolony nepotřebných lokomotiv zachycena 181.014-2. Rok poté dostala šanci a byla opět zprovozněna, ovšem už pro polského zákazníka.

Top