Depo Česká Třebová

Autor: sbírka: Karel Šimek
Datum: 00.00.1974
Místo: Depo Česká Třebová

Stroj E499.O08 čeká u točny v depu Česká Třebová na vytažení pod trolej.

Autor: Josef Motyčka
Datum: 25.01.1978
Místo: Depo Česká Třebová

V prostoru depa Česká Třebová - posledního domova šesté lokomotivy úspěšného typu Škoda 12E - bylo zachyceno její zničené torzo. E499.006 náležela depu Česká Třebová od opravy po nehodě 23. března 1972. 19. 12. 1977 došlo k najetí lokomotivy na konec stojícího nákladního vlaku u stanice Přelouč. Až 16. března 1978 došlo k jejímu zrušení a předání k likvidaci. Dle monografie pana Ivo Raaba lokomotiva najela  1 758 678 kilometrů.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.07.1980
Místo: Depo Česká Třebová

"Nákladní berta" T478.2055 odpočívala v depu Česká Třebová.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 15.04.1982
Místo: Depo Česká Třebová

"Tyristorka" E458.1024 bola autorom zvečnená v depe Česká Třebová.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 12.05.1982
Místo: Depo Česká Třebová

Prvá vyrobená "tyristorová žehlička" E458.1001 bola autorom zachytená v depe Česká Třebová.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 15.02.1983
Místo: Depo Česká Třebová

V domovském depu v České Třebové odpočíval prototypový "albatros" E669.0001.

Autor: Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum: 00.00.1984
Místo: Depo Česká Třebová

Další pohled na značně poškozenou E 669.1055 před správkárnou domovského depa. Oprava lokomotivy musela být značně náročná a nákladná do stavu provozních lokomotiv byla zařazená až v roce 1987, kdy k 1. září 1987 byla zahájena oprava.

Autor: Evžen Šimek, sbírka: Pavel Stejskal
Datum: 00.00.1984
Místo: Depo Česká Třebová

Čelo lokomotivy E 669.1055. Pohled do provozní knihy LD Česká Třebová hlásí, že lokomotiva byla vyjmuta z provozních lokomotivy řady E 669.1 dne 6. srpna 1984.