Depo Brno-Maloměřice

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 20.11.2006
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Koncem listopadu 2006 poctila lokomotiva 140.042-3 svojí návštěvou maloměřické depo, důvodem bylo vážení stroje po opravě.

Autor: "Heinz"
Datum: 12.08.2007
Místo: Depo Brno-Maloměřice

V Brně v maloměřickém depu vidíme odstavenou "laminátku" 230.048-1. Na první pohled se může zdát, že je to už odstavený vrak. Opak je pravdou, lokomotivu čeká ještě spoustu kilometrů v čele nákladních vlaků.

Autor: "Heinz"
Datum: 15.10.2007
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Odstavená lokomotiva 750.225-5 čekala v depu v Maloměřicích na svůj odvoz za lepšími zítřky.

Autor: Milan Vojtek
Datum: 12.12.2007
Místo: Depo Brno-Maloměřice

12. 12. 2007 byl, po opravě v Českých Velenicích, v Brně zavazován nově opravený kotel lokomotivy 475.101. V roce 2017 pak byla dokončena jeho generální oprava včetně výroby nové komunikační roury. V současné době je lokomotiva odstavena pro špatný technický stav tendru.

Autor: Mgr. Andrej Ivanič
Datum: 02.04.2009
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Za krásného slunečního podvečera došlo k vzácnému setkání obou prototypových "bardotek" 751.001-9 a 751.002-7 v jejich domovské provozní jednotce Brno-Maloměřice.

Autor: "Heinz"
Datum: 23.05.2009
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Odstavená "laminátka" 230.016-8 vyčkává spolu s dalšími stroji na výkony v nákladní dopravě. V pozadí se rozléhá vápencový kopec Hády.

Autor: Lukáš Starý
Datum: 25.05.2009
Místo: Depo Brno-Maloměřice

740.533-5 v atraktívnom nátere bola zachytená pri posune v depe Brno-Maloměřice.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 24.09.2009
Místo: Depo Brno-Maloměřice

V roce 2008 odkoupily ČD od ZSSK elektrické vozy 560.015-0, 560.019-2 a vložené vozy 063.352, 063.353, 063.362, 063.365. Původní záměr o modernizaci v šumperských dílnách však nebyl nikdy realizován. Ještě značně kompletní 560.019-2 byla v depu Brno Maloměřice vyfotografována 24.9.2009, t.j. necelý rok po svém dotažení do ČR.