Depo Břeclav

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 80. léta
Místo: Depo Břeclav

Ze známé lávky nad osobním nádražím v Břeclavi byl zvěčněn "sergej" T679.1024. Lokomotiva byla vyrobena v roce 1967 a většinu svého provozního života byla nasazována na výkonech depa Brno-Maloměřice, až v závěru své kariéry se dostala do břeclavského depa, kde byla v roce 1991 zrušena.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 80.léta
Místo: Depo Břeclav

"Sergej" T679.1171 byl vyfocen jednoho upršeného dne v 80. letech před břeclavským depem. Tehdy jen běžná momentka, dnes historická fotografie.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 80.léta
Místo: Depo Břeclav

U břeclavského depa odpočívala mezi výkony "laminátka" S489.0054.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.11.1986
Místo: Depo Břeclav

V depe Břeclav bola zachytená odstavená "karkulka" T444.1080 v spoločnosti veterána r. M131.1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.11.1986
Místo: Depo Břeclav

V stiesnených podmienkach bola v břeclavském depe zachytená domáca lokomotíva T444.1085. Tá tu prežila celý svoj prevádzkový život od dodania z výroby v novembri 1965 až do zrušenia v júni 1990. Zošrotovaná bola ešte koncom roku 1990.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.11.1986
Místo: Depo Břeclav

V břeclavském depu čeká na další nasazení místní "velký hektor" T458.1202.

Autor: Tonda Šavel
Datum: 00.00.1987
Místo: Depo Břeclav

Již jen něco přes rok zbývá laminátce S489.014 v nošení tohoto klasického označení, ze kterého se dalo vyčíst pár zajímavých informací o každé lokomotivě. Vzhledem ke změně v označování vozidel z výnosu tehdejšího Federálního ministerstva dopravy v roce 1988, došlo u laminátky k přeznačení na řady 230 a 240. Tato změna byla odůvodněna přechodem na výpočetní techniku, u které bylo nutné dodržovat čistě číselné označení, bez doplnění písmenem.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 28.04.1987
Místo: Depo Břeclav

Břeclavská správkárna byla známa svými opravami malých lokomotiv ř. T211.0 - T212.1. Na snímku stojí u "jižní" točny lokomotivy T211.0752 a T212.0657. Prvně jmenvaná tu byla opravena po nehodě na domovské vlečce Fatry Napajedla, druhá zmíněná sloužila u železničního vojska.