Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.09.1991
Místo:
Děčín hl.n.
Na přípřež zánovnímu "bastardovi" ř. 372 byla v Děčíně nasazena pražská "krysa" 150.007-3, která byla nedlouho po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín se rozjížděl vlak osobní dopravy, v jehož čele se představila udržovaná "trojka" 753.291-4.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Společnost "trojkovému brejlovci" 753.005 na děčínském hlavním na chvíli udělal i "německý bastard" 180.011-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.08.1992
Místo:
Děčín hl.n.
Na snímku autora vidíme předposlední vyrobenou bobinu řady 141, stroj 141.060-4 na svém odjezdu na závěsu z Děčína při výluce.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
08.04.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín došlo k již neopakovatelnému setkání bobin čísel 043 + 035 + 040.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
27.07.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve výchozí stanici v Děčíně byla zachycena autorem bobina 141.050-5. Ta se právě chystala s osobním vlakem do Chomutova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.03.1996
Místo:
Děčín hl.n.
S osobním vlakem zastavil v Děčíně "zánovní peršan" 163.077-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.03.1996
Místo:
Děčín hl.n.
Jarní slunce se opírá do dvou "dunihlavů" 830.191-3 a 830.154-1, kteří se potkali v Děčíně. Depo Děčín byl baštou právě zmíněných motorových vozů řady 830.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací