Cheb

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.04.1993
Místo: Cheb

Ve značně zanedbaném vzhledu a ještě se starým označením byla v Chebu vyfocena "laminátka" S499.0064

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.04.1993
Místo: Cheb

Na konci dubna roku 1993 vznikl snímek "plecháče" 242.279-8 v domovském Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 21.02.1994
Místo: Cheb

Ještě plně provozní lokomotiva 209.001-7 byla autorem zastižena při službě na 1. záloze v Chebu. Při službě lokomotivy na posunu v Chebu proběhla celá řada měření energetické bilance provozu stroje, z jejichž vyhodnocení vyplynulo, že při daném typu posunu se díky rekuperaci do sítě vracelo až 12% odebrané energie, což rozhodně nebylo málo. Vzhledem k potřebě najezdit s lokomotivou během zkušebního provozu co možná nejvíce kilometrů, byla lokomotiva několik týdnů s úspěchem nasazena také do traťové služby na rameni Karlovy Vary – Vojtanov namísto turnusové chebské 242.237-6, a to z části dokonce v rychlíkové vozbě. 

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Cheb

Na snímke z Chebu sa tunajší čerstvo nalakovaný "motor" 810.508-2 predstavuje na postrku niektorého z osobných vlakov na smer Franiškovy Lázně - Aš - Hranice v Čechách.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1994
Místo: Cheb

Motorový vůz 810.383-0 už nalakovaný v barvách žluté, bílé a modré, přezdívaný také jako "nátěr ODS" byl autorem zachycený ve stanici Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Cheb

Neskoršia legenda PJ Most - "čmeliak" 770.063-6 - bol zachytený na peknom zábere ešte v unifikovanom nátere v Chebu v slnečný jesenný deň roku 1994.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.03.1995
Místo: Cheb

U chebského depa byla odstavena lokomotiva 209.001-7, která vznikla rekonstrukcí z původní "žehličky" 210.001-4. 

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Cheb

Ještě před "masovým" rozšířením tzv. ODS laku na vozech řad 810 a 010, působily tyto nátěry neotřele a vkusně. Vzhledově sladěná souprava osobního vlaku s hnacím vozem 810.442-4 stojí v žst. Cheb.