České Budějovice

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 80. léta
Místo: České Budějovice

Zubožený vrak "sergeje" T679.1295 byl zdokumentován v Českých Budějovicích.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 09.09.1976
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích zajišťoval staniční posun na osobním nádraží zánovní "jezevec" S458.0026, který u ČSD sloužil teprve třetím rokem.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 15.10.1983
Místo: České Budějovice

Českobudějovický "pilštyk" T466.0070 byl vyfocen nedaleko od svého domovského depa se soupravou nákladních vozů.

Autor: Petr Kubelka
Datum: 00.00.1985
Místo: České Budějovice

Zdické T478.3 zajížděly dříve až do Českých Budějovic, odkud tahaly rychlíky do Mostu. Jednou z nich byla i T478.3218, která byla vyfocena přímo na nádraží města, které je proslavené pivem Budvar.

Autor: Ivo Raab
Datum: 08.07.1987
Místo: České Budějovice

V roli posunovací zálohy ve stanici České Budějovice, byla zdokumentovaná lokomotiva S458.0003.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.10.1987
Místo: České Budějovice

Dne 11.10.1987 byl v domovských Českých Budějovicích vyfocen "brejlovec" T478.3252.

Autor: Josef Mandys
Datum: 11.10.1987
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích odpočíval "jezevec" S458.0036, patřící do stavu místního depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.04.1989
Místo: České Budějovice

Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.