Čebín

Autor: Luděk Maxa
Datum: 02.07.2010
Místo: Čebín

Nedaleko obce Čebín projíždí ucelený vlak tvořený vozy Raj společnosti Českomoravský cement. V čele se představila dvojice "velkých laminátek" 240.025-7 + 240.026-5.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 29.06.2011
Místo: Čebín

Z Blažovic do Berouna míří souprava ložených rajek cementem jako Pn 62562. Nedaleko Čebína projíždí v čele s dvojčetem "laminátek" 230.023-4 + 230.034-1.

Autor: "Heinz"
Datum: 06.03.2012
Místo: Čebín

Osobní vlak č.4935 z Tišnova do Vranovic projíždí úsekem Čebín-Kuřim.

Autor: "Heinz"
Datum: 06.03.2012
Místo: Čebín

Mezi Kuřimí a Čebínem byla v čele "autovlaku"  zvěčněna dvojice lokomotiv 230.110-9+230.054-9.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2012
Místo: Čebín

Pravidelným výkonem maloměřických žehliček byl v GVD 2011/2012 i Os 4974 (Brno hl.n. - Tišnov). Na snímku pomalu brzdí 210.003-0 do zastávky Čebín.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2012
Místo: Čebín

Dvojče 240.026-5 + 240.045-5 projíždí u zastávky Čebín s vlakem Pn 62802.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2012
Místo: Čebín

Dvojice traťováckých strojů čísel 742.521-8 a 742.408-8 byla zachycena nedaleko zastávky Čebín.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 22.05.2014
Místo: Čebín

Nedaleko Čebína byl 22. května 2014 zachycen "plecháč" 242.260-8, mířící s osobním vlakem 4619 do Brna. Vlak právě míjí pozůstatky nedostavěné německé dálnice A88, která přes východní Čechu a Moravu měla spojit Vídeň s Vratislaví. Tato stavba, spojující dvě oblasti Německa nejkratší trasou přes území Protektorátu Čechy a Morava, začala být budována v dubnu 1939. Od území protektorátu měla být celně oddělena, na všech nájezdech na výjezdech měli být zřízené celnice, dálnice samotná měla být německým územím a provoz mezi Vratislavem a Vídní měl probíhat ve vnitroněmeckém celním režimu. Zůstalo ovšem pouze u plánů, v důsledku ekonomických potíží německé válečné ekonomiky byla její výstavba v dubnu 1942 zastavena, ale její nedokončené pozůstatky se na Moravě zachovaly dodnes.