Brno hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.03.1997
Místo: Brno hl.n.

Pod dominantou města Brna, katedrálou svatého Petra a Pavla, pózuje autorovi překrásná leštěnka 750.243-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.03.1997
Místo: Brno hl.n.

Jedním z prvních dvou brejlovců původní řady 753, který prošel rekonstrukcí na řadu 750, byl stroj čísla 242. Na snímku stojí za pozornost označení písmenem "T", které na cedulích označovalo rekonstrukci na topný alternátor, tedy elektrické vytápění vlaku. Snímek z Brna dále zachytil v pozadí vůz pošty, což se o několik let později stalo minulostí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.03.1997
Místo: Brno hl.n.

Pod nezameniteľnou kulisou Petrova i historických budov brněnského hlavního nádraží sa na slniečku vyhrievala "fujara" 735.235-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.03.1997
Místo: Brno hl.n.

Na brněnském hlavním nádraží se k odjezdu chystá osobní vlak 14504, v jehož čele byla vzorně udržovaná "nulka" 750.022-6.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 21.02.1998
Místo: Brno hl.n.

Jihlavská "berta" 749.042-8 čeká na odjezd s osobním vlakem z Brna hl.n.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 06.03.1998
Místo: Brno hl.n.

Snímka "pilštyka" 735.200-8 vznikla v marci 1998 na brněnskom hlavním nádraží.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.04.1998
Místo: Brno hl.n.

Veselský "čmelák" 771.069-2 přijíždí na brněnské hlavní nádraží v čele odklonového vlaku EC 174, na jehož konci se vezla "gorila" 350.001-4. Netradiční jízda po Vláře byla z důvodu nehody nákladního vlaku v Modřicích.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 27.05.1998
Místo: Brno hl.n.

Na staničním posunu v "perónech" na brněnském hlavním nádraží sloužila dne 27.5.1998 "žehlička" 210.014-7, která tou dobou byla po dílenské opravě a v novém slušivém laku.