Březno u Chomutova

Autor: Josef Mandys
Datum: 00.00.1979
Místo: Březno u Chomutova

Přes ještě neelektrizovanou stanici Březno v Chomutově byla tažena zánovní elektrická lokomotiva E479.0049, která byla tou dobou navrácena z působení na ČSD. Přepravu zajišťoval neméně zajímavý "čmelák" S-230.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 09.05.1981
Místo: Březno u Chomutova

"Modelářský" pohled na stroj E479.0043 pořídil autor v Březně u Chomutova.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 15.09.1982
Místo: Březno u Chomutova

Stroje T679.1326 a T435.0139 odpočívají 15. září 1982 ve stanici Březno u Chomutova. PLD Most zdraví den železničářů!

Autor: Josef Mandys
Datum: 12.05.1986
Místo: Březno u Chomutova

Dne 12.5.1986 byla na staničním posunu v Březně u Chomutova nasazena lokomotiva T466.2289.

Autor: Josef Mandys
Datum: 12.05.1986
Místo: Březno u Chomutova

Ve stanici Březno u Chomtuova stála provozem značně opotřebovaná "zamračená" T478.1092 a čekala na další nasazení v nákladní dopravě.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.03.1988
Místo: Březno u Chomutova

Dvojice vlečkových elektrických lokomotiv E479.0042+E479.0043 přijíždí do stanice Březno u Chomutova.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.03.1988
Místo: Březno u Chomutova

Dvojice vlečkových "hrbatých" E479.0043+E479.0042 zastavila ve stanici Březno u Chomutova. Zmíněná "čtyřicettrojka" byla první zrušenou lokomotivou své řady a to po nehodě s Tatrou 138 na přejezdu důlní dráhy DNT, v roce 1995 byla sešrotována.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 30.04.1988
Místo: Březno u Chomutova

Dvojica "banských hrbatých" bola v čele ucelenej súpravy s uhlím zachytená u Března u Chomutova. V čele vlaku je stroj E479.0043, druhým je snáď E479.0042.