Bratislava-Rača

Autor: "Heinz"
Datum: 29.08.1994
Místo: Bratislava-Rača

Podobu 210.032-9 v roku 1994 dokumentuje záber urobený z osobného vlaku v Bratislave Rači.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 03.06.1995
Místo: Bratislava-Rača

První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.04.1998
Místo: Bratislava-Rača

Osobní vlak pod vedením stroje 240.130-5 vyčkává na čas svého odjezdu ve stanici Bratislava-Rača.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.04.2001
Místo: Bratislava-Rača

Ze stanice Bratislava-Rača odjíždí osobní vlak tvořený pantografovou jednotkou 560.029-1.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 12.07.2005
Místo: Bratislava-Rača

Na netypickom mieste, v stanici Bratislava Rača, bol so zamestnaneckým vlakom zachytený "motor" 810.365-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.09.2006
Místo: Bratislava-Rača

Pekne zachovalé "prasiatko" 701.693-4 z vlečky BEZ Transformátory postávalo v stanici Bratislava-Rača.

Autor: Peter Nikmon
Datum: 19.10.2012
Místo: Bratislava-Rača

Manipulačný vlak z Pezinku do Bratislavy východu bol v októbri 2012 ešte turnusovo vedený dvojicou 210+010. Snímka "žehličky" 210.071-7 s batériovým vozňom a slušnou záťažou vznikla pred Račou.

Autor: Nikolaj Šeršeň
Datum: 19.05.2014
Místo: Bratislava-Rača

Dvojica kocúrov ZOS Zvolen (740.790-1+740.628-3) v prenájme dopravcu ExpressGroup vezie sadrovec zo Zemianskych Kostolian do Petržalky.