Brandýs nad Orlicí

Autor: Oldřich Čížek
Datum: 20.12.1985
Místo: Brandýs nad Orlicí

V polovině 80. let neustále stoupala nákladní doprava v bývalé ČSSR. Zejména přeprava uhlí a přeprava ve směru východ-západ. Z tohoto důvodu byla trať mezi Prahou a Českou Třebovou na hranici únosnosti a propustnosti. Před koncem roku se zvyšovala přeprava téměř na neúnosnou hranici a interval dopravy na autobloku mezi Pardubicemi a Českou Třebovou dosahoval 4-minutových intervalů. Tuto zajímavou dobu nám přibližuje snímek z předvánočního času roku 1985 na kterém vidíme "bobinu" 140.039-9 s nákladním vlakem složený z vozů řady Ztr, jak stojí "uhnutá" ve stanici Brandýs nad Orlicí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.07.1993
Místo: Brandýs nad Orlicí

Stroj 181.128-0 čekal ve stanici Brandýs nad Orlicí na odjezd s nákladním vlakem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.03.1995
Místo: Brandýs nad Orlicí

Mezi Brandýsem nad Orlicí a Chocní byla v čele osobního vlaku zvěčněna třebovská lokomotiva 163.025-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.06.1995
Místo: Brandýs nad Orlicí

Lokomotiva 181.005-0 prováží nákladní vlak úsekem mezi stanicemi Ústí nad Orlicí a Brandýs nad Orlicí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.06.1995
Místo: Brandýs nad Orlicí

Malebným úsekem mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí projížděl nákladní vlak vedený třebovskou lokomotivou 181.014-2

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.01.1996
Místo: Brandýs nad Orlicí

Za nevlídného počasí na začátku roku 1996 byl vyfocen mezi Chocní a Brandýsem nad Orlicí osobní vlak vedený třebovským "peršingem" 163.030-0.

Autor: Petr Štefek
Datum: 10.02.2000
Místo: Brandýs nad Orlicí

Českotřebovský „šestikolák" 181.014-2 byl zachycen na snímek při průjezdu stanicí Brandýs nad Orlicí.

Autor: Petr Štefek
Datum: 10.02.2000
Místo: Brandýs nad Orlicí

S uhelným vlakem projížděla Brandýsem nad Orlicí už značeně omšelá lokomotiva 181.099-3.