Bohumín

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 27.08.1976
Místo: Bohumín

Na jedné ze záloh v Bohumíně byl nasazen "malý hektor" T435.0048, opatřený ještě lakem v podobě továrního nátěru. Ovšem již brzy byl i on přetřen do unifikované rudé.

Autor: sbírka: Josef Motyčka
Datum: 23.06.1977
Místo: Bohumín

Jedním z posledních bohumínských strojů byla lokomotiva 534.0368. Ostatně provoz parních lokomotiv v depu Bohumín zakončovala právě řada 534.03 obsluhující povětšinou vlečky dolů v okolí, resp. podél původní Košicko-bohumínské dráhy. 17. ledna 1978 byla lokomotiva na dosloužení předána do Ostravy "na báňskou", odkud prováděla posun na místním ranžíru a zajížděla pro zátěž na důl Zárubek. Již jako neprovozuschopná byla 8. září 1979 předána do Přerova, kde byla o tři dny později - 11. 9. 1979 - zrušena. Ještě v témže měsíci byla převedena na vytápěcí kotel K 729.

 

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 27.12.1978
Místo: Bohumín

Lokomotiva T435.0048 v roce 1978 obdržela unifikovaný červený nátěr, na snímku je zobrazena při nasazení na jedné z bohumínských záloh.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.06.1989
Místo: Bohumín

V Bohumíně byla při nasazení na pracovním vlaku vyfocena ostravská lokomotiva 742.046-6.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.05.1991
Místo: Bohumín

Ještě ani v roce 1991 nebyly všechny spišské "dvojičky" přeznačeny, jedna z nich, E479.1034+E479.1033, byla vyfocena dne 5. května 1991 v Bohumíně.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1991
Místo: Bohumín

"Skokan" 710.085-2 posunoval dňa 27.6.1991 v domovskom Bohumíně.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1991
Místo: Bohumín

Na jedné ze staničních záloh v Bohumíně byla zvěčněna místní lokomotiva T458.1167, která byla ve značně vybledlém laku. Ve službách ČSD byla již od roku 1965 a dodána byla z výroby právě do bohumínského depa. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Bohumín

Zbrusu nová lokomotiva 162.035-0 bola zachytená v Bohumíně.