Autor: David Prause
Datum: 25.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.
Místní stroj 140.089-4 byl autorem zachycen ve stanici Olomouc hl.n.
Autor: Martin Macharáček
Datum: 16.08.1993
Místo: Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží došlo v srpnu roku 1993 k "setkání generací" - místní bobiny 140.089-4 a přerovského "esa" 363.011-8 . Za pozornost u bobiny stojí umístění klaksonů na střeše nebo provedení dálkového reflektoru. Lokomotiva 140.089-4 prošla na přelomu roku 1994 a 1995 EH opravou ve společnosti DYKO v Kolíně s obnovením téměř původního nátěru. Výsledek opravy vidíme na dalších snímcích.
Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 00.00.1995
Místo: Hulín
V roce 1995 prošla lokomotiva opravou EH a byl jí obnoven nátěr do stavu téměř přesnému původnímu z továrny. Byla často nasazovaná do nákladní dopravy ve směru do Nezamyslic nebo Zábřeha na Moravě jako náhrada za turnusovou "žehličku".
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc
Čerstvě opravená bobina 140.089-4 odpočívala v olomouckém depu v květnu roku 1995.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 23.07.2001
Místo: Kojetín
"Bobina" 140.089-4 provážela 23.7.2001 krátký nákladní vlak Kojetínem; v pozadí je patrný prototyp 363.002-7 na jiném "nákladu".
Autor: Petr Zgut
Datum: 29.05.2004
Místo: Depo Olomouc
Lokomotiva 140.089-4 odpočívala nedaleko svého depa v Olomouci ve společnosti stroje 140.085-2.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 07.03.2005
Místo: Nezamyslice
Olomoucká bobina 140.089-4 přijíždí s pravidelným osobním vlakem od Prostějova do Nezamyslic.