755 002-3

Tato galerie byla zobrazena: 2185x.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.08.2006
Místo: Praha-Vítkov

Historie provozu lokomotivní řady 755 u Českých Drah, později u ČD Cargo, se začala psát v červnu 2005. Oba prototypové stroje byly tehdy dodány do DKV Praha, které je v provozním středisku Kladno začalo nasazovat v TS 701 na vozbě vlaků s vápencem z Nučic do Kadaně. Provozní kariéra těchto strojů se po celou dobu odehrávala výhradně v nákladní dopravě, s jedinou vyjímkou, v podobě několika dnů okolo víkendu 12. a 13. srpna 2006. Během něho byla lokomotiva 755.002 za účelem odzkoušení přenosu signálů UIC-kabelem zkušebně nasazena do osobní dopravy. Například v sobotu 12.8. udělala výlet s párem rychlíků 794 / 795 do Sušice a zpět, aby druhý den, 13.8.2006, vyrazila v čele R 942 do Tanvaldu. Její návrat z Tanvaldu proběhl na R 1441, na kterém byla zachycena na vjezdu do tehdy ještě fungující výhybny Vítkov.

Autor: "Hostivice"
Datum: 05.05.2012
Místo: Kladno

Když se přidá k zátěži dřeva z Řevničova ještě lupek z Nového Strašecí, Mn 85433 do Kralup nad Vltavou získává zajímavé rozměry. Odvoz 12vozového vlaku zajistil stroj 755.002-3, snímek pochází z úseku Kladno Rozdělov - Kladno.

Autor: "Hostivice"
Datum: 06.05.2012
Místo: Nové Strašecí

Ve velkém probíhá poslední měsíce nakládka dřeva ve stanici Řevničov. Na snímku z počátku května 2012 zbývají šestivozovému Mn 85431 z Kralup nad Vltavou do cíle v Řevničove poslední 3 km. V čele toho času stanul jediný provozní zástupce řady 755.

Top