755 001-5


Tato galerie byla zobrazena: 5200×.

Autor: Aleš Krška
Datum: 27.04.2007
Místo: Depo Praha-Vršovice

"Prakatry" 755.001-5+755.002-3 byly odstaveny na "tankovačce" v depu Praha-Vršovice.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 16.07.2007
Místo: Kačice

Odpoledně podvečerní Pn 65780, sloužící k dopravě vápence z dolů na Mořině do elektráren Prunéřov I a Prunéřov II, býval v dobách, kdy ho vozívalo ČD Cargo, doménou dvojic lokomotiv postupně tří řad. Po letitých zamračených řady 751 na něj nastoupily tehdy nově zrekonstruované brejlovce řady 755 čísel 001 a 002, aby i oni byly časem nahrazeni ještě novějšími stroji řady 753.7. Protože z Kladna do Kadaně jezdívala dvojice lokomotiv v čele tohoto vlaku spojená na kabel dvojčlenného řízení, ke kombinování strojů výše popsaných řad zpravidla nedocházelo. Ale protože každé pravidlo má své vyjímky, byly i na tomto vlaku vyjímečně vidění přípřeže strojů různých řad. Tak tomu bylo například 16. července 2007, kdy na severozápad Čech s vápencem vyrazila přípřež strojů 755.001 a 751.382.

Autor: "Hostivice"
Datum: 29.07.2008
Místo: Nové Strašecí

V úseku Rynholec - Nové Strašecí prochází trať areálem Českých lupkových závodů. Okolo projíždí vápnecový vlak Pn 65780 pod vedením 755.001-5 a 755.002-3. Ve výhledu se zde plánuje přeložka trati, která by odstranila rynholecký tunel a umožnila další těžbu.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 01.08.2009
Místo: Kladno

Přípřež strojů 755.001-5 a 751.228-8 v čele polského uhlí při cestě z Kladna do Kamenných Žehrovic.

Autor: Petr Malý
Datum: 31.03.2010
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Ten den mimořádně nasazený stroj 755.001-5 na Pn 66611 z Děčína do České Lípy právě zastavil v Benešově nad Ploučnicí, odkud mu musel kvůli závadě pomoct v další  jízdě děčínský "kocour" 742.089-6.

Autor: Tonda Šavel
Datum: 27.12.2010
Místo: Droužkovice

Z tunelu u Droužkovic, nejdelšího sypaného tunelu u nás, před malou chvílí vyjel uhelný vlak v čele s "brejlovcem" 755.001-5 a míří přes Březno u Chomutova, Źatec-západ a Podbořany do Plzně.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 09.02.2011
Místo: Třemošná u Plzně

"Caterpillar" 755.001-5 a studené "dvojče" 742.069-8742.083-9 se vracejí s kalounem prázdných vozů. Po vykřižování v Třemošné u Plzně se tato dlouhá souprava dala do pohybu za pomoci postrkového "dvojčete" 742.166-2 + 742.169-6, jež je mimo záběr.

Autor: Petr Kraft
Datum: 12.03.2011
Místo: Třemošná u Plzně

Ten den zřejmě manipulační vlak Mn 87610 nejel, a tak jeho zátěž vzaly stroje, které přivezly odkolonové uhlí. Na postrku pomáhá "dvojče" 742.285-0 + 742.372-6.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 07.07.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

Před lokomotivní "kůlničkou" v Kralupech nad Vltavou ráno 7. července 2011 čekaly na své výkony na okolních tratích lokomotivy 751.364-1 a 755.001-5.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 17.01.2013
Místo: Slaný

Po delším odstavení se na trať vrátila 755.001-5 (ex. 753.153). Byla pohotová na kralupské dispečerce a kvůli zvýšené zátěži se podívala spolu s 753.755-8 (ex. 750.224) na manipulačním vlaku do Slaného a zpět. Na snímku zachycen Mn 85463 mezi Slaným a hláskou Strojírna.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2018
Místo: Nové Strašecí

Poblíž Nového Strašecí byl zachycen Mn 85430 do Řevničova se strojem 755.001-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2018
Místo: Stochov

Manipulační vlak 85431 z Řevničova do Kralup nad Vltavou s 755.001-5 právě zastavil ve stanici Stochov a bude čekat na vykřižování s protijedoucím vlakem.