Autor: Petr Zgut
Datum: 06.01.1999
Místo: Krnov-Cvilín
Lokomotiva 750.103-4 v čele lehkého nákladního vlaku minula vjezdové návěstidlo stanice Krnov-Cvilín.
Autor: Jakub Sigmund
Datum: 04.06.2005
Místo: Střelice
Přípřež brejlovců 750.103-4 + 750.118-2 projíždí s nákladem Střelicemi.
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 15.10.2006
Místo: Bílovice nad Svitavou
Konvoj dieslů vracejících se z napěťové výluky, tvořený stroji 750.103-4, 742.158-9 a 742.138-1, projíždí tunel č.2 v mezistaničním úseku Adamov- Brno Maloměřice.
Autor: Petr Malý
Datum: 18.09.2007
Místo: Vysoké Popovice
Rychlík R 668 z Brna do Plzně, tažený lokomotivou 750.103-4, projíždí poblíž Vysokých Popovic.
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.05.2009
Místo: Zdislava
Jaro roku 2009 přineslo u lokomotiv řady 750 českého dopravce ČD Cargo změnu v podobě dodatečného oživování dvojčlenného řízení. Zatímco brejlovce původní řady T478.3 / 753 byly dvojčlenným řízením vybaveny už z výroby, u počátkem devadesátých let rekonstruovaných lokomotiv řady 750 bylo dvojčlenní řízení odebíráno, neboť se počítalo s jejich využitím v dopravě osobní, kde nebylo potřeba. Prvním dvojčetem "nulek" které bylo na jaře roku 2009 spojeno a oživeno, byly stroje 750.103-4+750.277-6. Na snímku je zmíněné dvojče zachyceno 13. května 2009 v čele odklonového Pn 64931 u Zdislavy.
Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 30.09.2016
Místo: Světlá nad Sázavou
Do stanice Světlá nad Sázavou dorazil dne 30.9.2016 manipulační vlak v čele s "brejlovcem" 750.103-4.