750 013-5

Tato galerie byla zobrazena: 5678x.

Autor: Pavel Mitro & spol.
Datum: 30.04.1994
Místo: Okna

Nositel nejnižšího čísla, brejlovec 750.013-5 byl zachycen s osobním vlakem u skal nedaleko stanice Okna.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1997
Místo: Depo Chomutov

Nejstarší brejlovec své řady, 750.013-5, byl zastižen doma, tedy v depu v Chomutově.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

Chomutovský "brejlovec" 750.013-5 byl zdokumentován přímo ve stanici Chomutov, kam dorazil s osobním vlakem.

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.12.2001
Místo: Hájek

"Nulkový brejlovec" 750.013-5 zastižený ve stanici Hájek na postrku uhelnému vlaku, který vedlo dvojče 751.159+751.161.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 31.12.2001
Místo: Most

Je poslední den roku 2001, 8:55 hod. a do stanice Most právě přijela lokomotiva 750.013-5. Přivezla sem vlak R 790 ( Plzeň - Most ).

Autor: Luděk Maxa
Datum: 13.02.2003
Místo: Hájek

Podkrušnohorskou magistrálou, nedaleko stanice Hájek se rozléhalo dunění dvanáctiválce, přesněji dunění brejlovce 750.013-5, který zde byl zvěčněn s rychlíkem.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 15.08.2003
Místo: Vojkovice nad Ohří

"Brejlovec" 750.013-5 zachycený časně z rána při průjezdu Vojkovicemi nad Ohří s vlakem R 420 "Excelsior".

Autor: Tomáš Paška
Datum: 25.01.2005
Místo: Ostrov nad Ohří

V zimě 2005 se elektrizace tratě z Karlových Varů do Kadaně rychle blížila do finále, sníh na snímku zakrývá opravenou trať i betonové patky připravené na montáž sloupů trakčního vedení. Tehdy se zdálo, že jeden z nejstarších dosud provozních brejlovců už pomalu najíždí své poslední kilometry, ale tentokrát bylo vše jinak - nakonec se první stroj první série řady T478.3 vyrobený už v roce 1971 dočkal dílenské opravy a i nadále je k vidění v čele vlaků.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.07.2007
Místo: Depo Chomutov

Brejlovec 750.013-5 odstavený mezi výkony v depu Chomutov.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.09.2007
Místo: Chomutov seř.n.

"Předapokalyptický" snímek lokomotivy 750.013-5 byl v nákladovém obvodu žst. Chomutov pořízen 11.9.2007. Vedle postává "eso" 363.044-9.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 00.09.2009
Místo: Turnov

Dvojče "brejlovců" 750.013-5+750.287-5 čeká v Turnově na odjezd s průběžným vlakem, který směřoval do Bělé pod Bezdězem.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 22.10.2010
Místo: Bohdašín

Brejlovec T478.3013 byl prvním strojem vyrobeným v rámci 1. výrobní série řady T478.3. V ČKD Praha byl převzat 28.12.1971 a přidělen do LD Děčín. V první polovině osmdesátých let pak byl jednou z lokomotiv na kterých se zkoušel tehdy uvažovaný nový unifikovaný nátěr pro lokomotivy ČSD a ještě později, na jaře 2009, jako první z řady 750 dostal nový firemní nátěr ČD Cargo. Ve dvojčeti se strojem 750.287 vezl "brejlovec" 750 013-5 v pátek 22.10.2010 nákladní vlak z Meziměstí do stoupání na rozvodí u zastávky Bohdašín.

Autor: Martin Zeman
Datum: 11.07.2012
Místo: Velké Svatoňovice

Nejstarší brejovec ČDC 750.013-5 prováží vlak Mn 83370 úsekem mezi Velkými a Malými Svatoňovicemi.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.06.2013
Místo: Bezděz

S odklonovým vlakem projíždí stanicí Bezděz dvojče nymburských "nulek" 750.013-5+750.326-1.

Autor: Petr Tausig
Datum: 11.10.2013
Místo: Mníšek u Liberce

Ucelená souprava, ložená vápencem pro odsiření elektrárny v Polsku, vyčkává v Mníšku u Liberce. Na postrku vlaku pod označením 47212 se představují lokomotivy 750.013-5 + 750.326-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.04.2015
Místo: Otrokovice

Z důvodu nedostatku lokomotiv ř.742 byla do Otrokovic zapůjčena 750.013-5, která na snímku vyčkává na příjezd zpožděného NEx 53221, s kterým poté pokračovala do kontejnerového překladiště Metransu v Lípě nad Dřevnicí.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 06.05.2015
Místo: Dobrotice

Celkem deset ložených vozů veze "brejlovec" 750.013-5 na Mn 81053 z Bystřice pod Hostýnem. Záběr byl pořízen ze silničního obchvatu Holešova a je na něm zachycena i část obce Dobrotice.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.05.2016
Místo: Kyjov

V Kyjově je k odjezdu nachystán vlak Mn 82430 do Brna-Maloměřic, v čele jsou "brejlovci" 750.013-5+750.103-4, za nimi jsou cisterny s ropou z Nemotic a následují prázdné vozy od sklářského písku, které se vrací z místní sklárny do Jestřebí.

Top