705 905-8


Tato galerie byla zobrazena: 2427×.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 23.08.1974
Místo: Obrataň

Ve stanici Obrataň byla během posunu zachycena pátá lokomotiva první série. Do stavu lokomotivního depa Veselí nad Lužnicí, strojové stanice Jindřichův Hradec, byla přidělena od výrobce v březnu 1955 a 18. 3. téhož roku vykonala TBZ. Na rozdíl od prvních čtyř lokomotiv se ji podařilo přečkat dobu rušení a dožila se i založení firmy Jindřichohradeckých místních drah. V dubnu roku 2001 byla z provozu odstavena a až v roce 2006 se znovu rozjela vlastní silou. Na rozdíl od předchozích let je však provozována s novým spalovacím motorem LIAZ M 1.2C 640 S. Lokomotiva tak po vzoru jiných rekontruovaných strojů dostala i nový řídící systém a trakční alternátor SIEMENS 1FC2 284-4, který nadále pohání čtyři původní trakční motory TM35

Autor: Jan Toman
Datum: 25.07.2001
Místo: Jindřichův Hradec

Neprovozní lokomotiva 705.905-8 postávala na falešných podvozcích v Jindřichově Hradci, aniž by tušila, že ji čeká rekonstrukce a mnoho dalších kilometrů ujetých po síti JHMD.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 15.12.2007
Místo: Jindřichův Hradec

V úzkorozchodné části stanice Jindřichův Hradec je připravena lokomotiva 705.905-8 s vlakem Os 208 do Kamenice nad Lipou.

Autor: David Prause
Datum: 17.08.2015
Místo: Kunžak-Lomy

Lokomotíva 705.905-8 bola zvečnená s osobným vlakom v dopravni Kunžak-Lomy.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.06.2016
Místo: Blažejov

Kousek za dopravnou Blažejov byl zachycen podvečerní Mn 21357 do Jindřichova Hradce se "zelenou" 705.905-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.06.2016
Místo: Blažejov

Do Blažejova právě dorazil osobní vlak č.255 z Nové Bystřice do Jindřichova Hradce s lokomotivou 705.905-8.