498.022


Tato galerie byla zobrazena: 5038×.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1987
Místo: Beroun

Do Berouna přijížděl dne 4.10.1987 se zvláštním vlakem libeňský "albatros" 498.022.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.04.1990
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Návšteva obrovského "albatrosa" 498.022 v mladoboleslavské "strojovke" v apríli 1990 určite vyvolala pozdvižení, kedže toto malé depo bolo z hľadiska prevádzky parných rušňov vždy symbolom najmä pre "malé býčky" radu 423.0.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.09.1991
Místo: Otrokovice

Z Otrokovic se v čele zvláštního rychlíku do Břeclavi rozjíždí legendární libeňský "albatros" 498.022.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 19.08.1995
Místo: Olomouc hl.n.

Během oslav 150 let olomoucko-pražské dráhy byl na olomouckém hlavním nádraží pořízen snímek dvou parních rychlíkových strojů a to libeňského "albatrosa" 498.022 a lounského "mikáda" 387.043.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

Poslední snímek z dnešní aktualizace věnujme lokomotivě 498.022 odjíždějící s rychlíkem z Karlových Varů. Z protipožárních důvodů celou akci jezdila s postrkem, u jiných lokomotiv se pak jednalo o dodržení oběhu lokomotiv. Jednalo se rovněž o jednu z mála akcí, kdy zahraniční fanoušci a fotografové nevyžadovaly lokomotivy opatřené hvězdami.

 

Autor: Radim Škopec
Datum: 03.03.2007
Místo: Bylnice

Na zvláštních vlacích z Olomouce do Bylnice při tradiční akci "Pod vrcholky Bílých Karpat" se na zvláštních vlacích objevilo mnoho různých parních lokomotiv. Jednou z nich byl i pražský "albatros" 498.022, který je zachycen dne 3.3.2007 na odjezdu z žst. Bylnice s dlouhou soupravou vozů Bc, Baiek, vozu BRam a doprovodných WLABek a s olomouckou "rosničkou" 464.202 na postrku.

Autor: Jan Kužílek
Datum: 31.05.2008
Místo: Nezbudská Lúčka-Strečno

Libeňský "albatros" 498.022 projížděl dne 31.5.2008 pod známou zříceninou hradu Strečno.

Autor: Jiří Navrátil
Datum: 10.12.2011
Místo: Praha-Smíchov

Libeňský "albatros" 498.022 čeká ve stanici Praha-Smíchov na odjezd s "Křivoklátským expresem" Sp 1798. Lokomotiva má velmi vkusně vyzdobeno čelo a to především trikolórou.